
Doskonały szybowiec
Czysta wydajność
ATOS VR został zaprojektowany jako urządzenie konkurencyjne. Standardowa regulacja płaszczyzny ogonowej pozwala uzyskać harmonijną krzywą ciśnienia łuku w całym zakresie prędkości. Jego wyjątkowa cisza w warunkach termicznych pozwala na swobodne latanie.
Na życzenie dostępny z pełnym kilem węglowym.
żądanie pilota
ATOS VR ma łatwą obsługę i dobre charakterystyki startu i lądowania. Poprzez swoje winglety ma wyjątkowo neutralny przebieg krzywizny.
Jest odpowiedni dla ambitnych pilotów tras. DziÄ™ki opcjonalnemu kilowi ​​wÄ™glowemu staje siÄ™ urzÄ…dzeniem najwyższej klasy.


Szybowiec
Ze wzglÄ™du na rozpiÄ™tość 14,5 m, ATOS VRplus apeluje przede wszystkim do pilotów o masie zawieszenia 95 kg, którzy ceniÄ… sobie najlepsze Å›lizganie i najniższe samowyzwalanie. Standardowy, peÅ‚nowÄ™gienny kil zapewnia mu wyjÄ…tkowÄ… ciszÄ™ i sprawia, że ​​jest on predestynowany do użytku w zawodach i na trasach przelotowych tak samo Å‚atwo dla pilotów, którzy ceniÄ… sobie wspaniaÅ‚y spokój i bardzo niski poziom samozniszczenia.
Prędkości startu i lądowania są niższe niż w mniejszych modelach.
W szybkim poślizgu nie pozostaje jednak w tyle za mniejszymi modelami i był w stanie to udowodnić i zdominować na Angerer Open 2015 i 2017.
żądanie pilota
Ze wzglÄ™du na swojÄ… masÄ™ i wiÄ™kszÄ… rozpiÄ™tość, ATOS VRplus apeluje przede wszystkim do doÅ›wiadczonych pilotów. Niemniej jego zachowanie w locie jest dobroduszne, a jego obsÅ‚uga w locie jest Å‚atwa. ZwÅ‚aszcza w przypadku cięższych pilotów ma niskÄ… prÄ™dkość startu i lÄ…dowania, pomimo dużej przewagi.
ZwÅ‚aszcza wyjÄ…tkowo nisko wysycone spoilery Aufnicken sÄ… postrzegane przez wielu pilotów jako bardzo przyjemne.

Nasz lekki
ÅšwiatÅ‚o ATOS-VRS jest lekkÄ… konstrukcjÄ… z rodziny ATOS. W wersji zoptymalizowanej pod kÄ…tem ciężaru bez regulowanego ogona z marynarzem z peÅ‚nym wyposażeniem waży zaledwie 35 kg. Zaprojektowany dla max. Ciężar zawieszenia 85 kg, mówi szczególnie lekkich pilotów, którzy ceniÄ… sobie wydajność i dobrÄ… obsÅ‚ugÄ™. DostÄ™pne sÄ… dwa Trapeze, sprawdzony uprząż AIR-stream i nieco mniejsza wersja, która uÅ‚atwia maÅ‚ym spacerowiczom chodzenie i startowanie. DziÄ™ki peÅ‚nowÄ™glowemu kilowi ​​możliwe jest ulepszenie Å›wiatÅ‚a VRS do urzÄ…dzenia konkurencyjnego. Jego krótki rozmiar sprawia, że ​​jest idealnym towarzyszem podróży.
żądanie pilota
ATOS VRS ma gładką, ale łatwą obsługę. Dzięki niewielkiemu ciężarowi i niewielkiemu trapezowi umożliwia nawet małym i lekkim pilotom bezpieczną obsługę naziemną i start / lądowanie.
Jest odpowiedni dla pilotów rekreacyjnych i wyposażony w opcjonalny regulowany ogon dla ambitnych pilotów. Dla konkurencyjnego pilota oferujemy również opcjonalny kil caÅ‚kowicie wÄ™glowy, z którym ATOS VRS speÅ‚nia najwyższe wymagania wydajnoÅ›ciowe.
Wprowadzenie do ATOS VRS jest po prostu możliwe dla przeszkolonego pilota latawca. Wysoki potencjaÅ‚ wydajnoÅ›ci umożliwia nawet poczÄ…tkujÄ…cym dÅ‚ugie godziny lotów, które majÄ… wysoki efekt treningowy.
Motoryzacja - ATOS VRS135, ATOS VRS190 i ATOS VRS280
Model ATOS VRS135 nadaje siÄ™ do motoryzacji za pomocÄ… pasa silnikowego dla lekkich pilotów.
Modele ATOS VRS135, VRS190 i VRS280 bardzo dobrze nadajÄ… siÄ™ do wykorzystania jako obszar lub obszar trike na minimum. Ze wzglÄ™du na wysoki dopuszczalny Å‚adunek VRS190 ma zastosowanie jako obszar dla wózków Silent Glider lub innych lekkich wózków trikes dla normalnych ciężkich pilotów.
ATOS VRS280 jest w szczególnoÅ›ci oferowany jako powierzchnia trike dla lekkich dwumiejscowych wózków.
Motoryzacja ATOS VRSlight jest odradzana ze względu na niską masę całkowitą pojazdu.